Skip to main content
Voorwaarden

Buro Lichaamszaken hanteert de volgende Algemene Voorwaarden. Als je een afspraak voor een sessie bij Buro Lichaamszaken maakt, ga ik ervan uit dat je kennis hebt genomen van de onderstaande voorwaarden en ga je hier automatisch mee akkoord.

Voor een eerste sessie zal ik een aantal vragen stellen ter kennismaking en om eventuele klachten te inventariseren. Aan de hand hiervan stellen we eventueel een behandelplan op.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de juistheid van deze (medische) informatie, die je tijdens dit gesprek verstrekt. Op basis hiervan kan de behandeling op een verantwoordelijke en veilige manier gegeven worden.

Voor en na elke sessie zal er geëvalueerd worden hoe de behandeling ervaren is.

Eventuele gegevens die je voor of tijdens het behandeltraject aan mij geeft, worden door mij vertrouwelijk behandeld en nooit zonder jouw toestemming aan derden verstrekt.

Ben je onder behandeling van een arts, fysiotherapeut, of andere specialist en/of gebruik je medicijnen? Controleer dan of je gemasseerd mag worden gedurende de behandelperiode.

De behandelingen die je ondergaat, zijn niet bedoeld om ‘medische condities’ te diagnosticeren en/of te behandelen.

Bij twijfel over een aandoening of blessure of contra-indicatie kan besloten worden om af te zien van het geven van een behandeling en je door te verwijzen naar een arts/therapeut/specialist. Vervolgbehandelingen zijn mogelijk zodra je behandelend arts/therapeut/specialist hierin toestemt.

Ik kan ten allen tijden beslissen de sessie niet door te laten gaan als blijkt dat de door jou opgegeven aandoening reden geeft tot contra-indicatie.

Je maakt uit eigen vrije wil en op eigen risico gebruik van diensten van Buro Lichaamszaken en derhalve kan deze niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade, ontstaan voor/tijdens/na deelneming/gebruikmaking aan/van behandelingen en/of diensten. Buro Lichaamszaken is niet verantwoordelijk voor schade en/ of letsel als gevolg van verzwijgen van medische informatie zoals lichamelijke en/of geestelijke aandoeningen, blessures en medicijngebruik.

Buro Lichaamszaken behoudt zich ten alle tijden het recht voor om cliënten te weigeren.

Buro Lichaamszaken niet verantwoordelijk voor beschadiging, diefstal of verlies van persoonlijke bezittingen van de klant in en om de praktijk of locatie waar de sessie plaatsvindt.

Vanuit het oogpunt van hygiëne, wordt verwacht dat je de dag van de behandeling hebt gedoucht. Dat is niet alleen voor de therapeut prettiger om te werken, maar ook voor jezelf om de behandeling te ondergaan.

Bij Buro Lichaamszaken vinden behandelingen uitsluitend op afspraak plaats.

Een afspraak kan gemaakt worden per telefoon, whatsapp, e-mail of via de website.

Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voorafgaand aan de afspraak kosteloos worden geannuleerd. Binnen 24 uur geannuleerde afspraken worden volledig aan jou doorberekend. Dit geldt ook voor niet-nagekomen afspraken.

Annulering kan alleen mondeling/telefonisch, via email met ontvangstbevestiging van Buro Lichaamszaken.

De betaling wordt na afloop van de sessie/behandeling per betaalverzoek of contant voldaan.

Betaling per factuur gaat enkel in overleg en facturen dienen binnen 7 dagen na de factuurdatum te zijn voldaan.

Buro Lichaamszaken behoudt zich het recht ten alle tijden de tarieven te wijzigen.

Bij afspraken gemaakt voor de tariefwijziging geldt het tarief dat geldig was op het moment dat de afspraak gemaakt werd.

Het verrichten van erotische massages behoort niet tot mijn assortiment. Het vragen hiernaar wordt niet op prijs gesteld en je wordt meteen verzocht de praktijk te verlaten en bent niet meer welkom.


Je hebt een klacht. Wat nu?
Iedere VBAG-therapeut doet er alles aan om jou op een goede en respectvolle manier zorg te bieden. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Maak deze kwestie dan kenbaar aan Buro Lichaamszaken. Misschien is er sprake van een misverstand en komen we er samen uit als je datgene bespreekt waarover je ontevreden bent of aangeeft wat je anders wilt. Is het moeilijk je ongenoegen mondeling te uiten? Probeer het dan schriftelijk voor te leggen. Mogelijk ontstaat er op deze manier een opening om met elkaar te praten. Meestal lost een goed gesprek jouw onvrede of klacht op.

Voel je je niet in staat de kwestie te bespreken met je therapeut, laat de situatie dit niet toe of kom je er samen niet uit? Dan kun je kosteloos een onafhankelijke klachtenfunctionaris inschakelen. Deze ondersteunt je onder andere bij het formuleren van jouw klacht of onvrede en kan eventueel optreden als bemiddelaar.

Conform de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) is elke zorgaanbieder verplicht zijn cliënten toegang te bieden tot een onafhankelijke klachtenfunctionaris. De onafhankelijke klachtenfunctionaris van VBAG is werkzaam bij Quasir. Quasir is het expertisecentrum voor klachtenmanagement in de zorg- en welzijnssector.

Als je er samen niet uitkomt kan je contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir via email (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. t.a.v. coördinator klachtenbemiddeling) of per telefoon 06 4844 5538.

Kijk hier voor de stappen die je kunt ondernemen: https://vbag.nl/consument/klachten-en-geschillen/

Bikepacking Essentials

Altijd op de hoogte